8. Μπορώ να το χειριστώ μόνος μου ή θα χρειάζομαι κάποιον τεχνικό.

Ο Connectoras κατασκευάστηκε για να σας κάνει την ζωή ευκολότερη, χωρίς να χρειάζεστε κανέναν. Εφόσον γνωρίζετε την λειτουργία του Softone, τότε η χρήση του Connectora είναι απλούστατη. Δεν είναι τυχαίο ότι η εκπαίδευση χρήσης γίνεται σε λιγότερο από 10 λεπτά.

7. Θα αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του εμπορικού;

Όχι σε καμία περίπτωση. Μπορείτε να δουλεύετε με την μηχανογράφηση σας κανονικά όπως λειτουργούσατε. Η μόνη διαφοροποίηση είναι στο κύκλωμα της αποθήκης η προσθήκη μια προβολής με κάποια extra στοιχεία που χρειάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

6. Τι υποστήριξη θα έχω μετά την προμήθεια του Connectora

Με κάθε λύση Connectoras που θα προμηθευτείτε, σας παρέχουμε 1 ώρα απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης, για την εγκατάσταση - επίδειξη της εφαρμογής.

Για όσους έχουν προμηθευτεί σύμβαση νέων εκδόσεων, παρέχουμε υποστήριξη που αφορά τις λειτουργίες του Connectora για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση νέων εκδόσεων καθώς και επίλυση προβλημάτων κώδικα (bug). Εφόσον το επιθυμείτε μπορείτε να προμηθευτείτε επιπρόσθετα με κάποιο από τα support plans που διαθέτουμε.

5. Χρειάζομαι υποστήριξη από τον εγκαταστάτη της μηχανογράφησης μου, ή από τον web Developer;

Όλες οι λύσεις έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι απλές στην εγκατάσταση και την λειτουργία από τον τελικό πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση το τμήμα της υποστήριξης μας μπορεί να σας βοηθήσει κατά την εγκατάσταση τόσο σε επίπεδο μηχανογράφησης όσο και στο επίπεδο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, εφόσον το επιθυμείτε.