6. Τι υποστήριξη θα έχω μετά την προμήθεια του Connectora
Με κάθε λύση Connectoras που θα προμηθευτείτε, σας παρέχουμε 1 ώρα απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης, για την εγκατάσταση - επίδειξη της εφαρμογής.
Για όσους έχουν προμηθευτεί σύμβαση νέων εκδόσεων, παρέχουμε υποστήριξη που αφορά τις λειτουργίες του Connectora για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση νέων εκδόσεων καθώς και επίλυση προβλημάτων κώδικα (bug). Εφόσον το επιθυμείτε μπορείτε να προμηθευτείτε επιπρόσθετα με κάποιο από τα support plans που διαθέτουμε.